SHOWBOX Uygulaması Nedir ? Showbox Film/Dizi Uygulaması

22:38:00 Hande Elif 1 Comments

                                                 
                                                 
      Bugün sizlere film/dizi izleme uygulaması olan benim de çok kullandığım Showbox uygulamasından bahsedeceğim.
     
      Uygulamayı olumlu ve olumsuz yönleri ile ele alacağım.


                         Olumlu Yönleri

      Türkiye'de bulunan yabancı film/dizi  sitelerinden bazı diziler ve filmler telif hakkı yüzünden kaldırılabiliyor. Showbox da ise böyle bir durum söz konusu değil. Neredeyse istediğiniz bütün film/dizilere ulaşabilirsiniz.
 
       Dizi ve filmler çıktıklarından çok daha kısa sürede yükleniyor.

       Dizi ve filmlerle ilgili haberleri okuyabilir aynı zamanda fragmanları da izleyebilirsiniz.
          

 
       İstediğiniz dizi ve filmleri tek tuşla telefonunuza indirebilirsiniz.

       Sevdiğiniz dizileri favorilere ekleyebilir, hangi bölümde kaldığınızı takip edebilir aynı zamana yeni bölüm çıktığında bildirim de alabilirsiniz.

      Showbox kota dostu bir uygulama aynı zamanda. İstediğiniz çözünürlükte dizi ve filmlerinizi izleyebilirsiniz.

     



                    Olumsuz Yönleri

      Altyazı imkanını kullanmak için http://www.opensubtitles.org/ sitesine üyelik gerekiyor.
Üye olduktan sonra ise istediğiniz dillerin altyazısını kullanabilirsiniz.

      Diğer bir olumsuz yönü ise türkçe altyazı seçerken bir kaç seçenek olması. Bazen altyazı ses ile örtüşmüyor. Size tavsiyem en çok indirilen altyazıyı deneyerek başlamanız.

      Son olarak benim için pek sorun teşkil etmese de rahatsız eden bir durum var. Uygulama yabancı olduğu için türkçe altyazıda bulunan türkçe harflerde sorun çıkıyor. İlk başlarda zor olsa da daha sonra insanın gözü alışıyor. Yakında buna da çözüm getireceklerini umuyorum.

      Uygulamayı ben android cihazda ve jailbreakli ios cihazımda kullanıyorum ve sorun yok.
   
      Aşağıda ios için vereceğim yöntemi denemedim ama androidi denedim ve kesin çalışıyor.

      Showbox uygulamasını buradan indirebilirsiniz. (Android)

      Showbox uygulamasını buradan indirebilirsiniz. (Ios)

1 yorum:

  1. Güzel bir yazı Hocam başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil